Fredagskväll

2012-06-09 / 00:45:07
God kväll!

Även i de mörkaste stunderna finns det ljus, och i all skit finns det något som inte suger lika mycket. Men att från botten nå toppen är inte det simplaste men så länge man forsätter kämpa för att komma dit så är man stark och så länge man har stöttande människor i sin omgivning så lyckas man tillslut. Allt handlar om självkänsla och att våga. Man kan inte vinna något i livet på att känna sig kass. Så på min värsta dag så försöker jag se ljuset trots att det kanske är en lång väg att gå för att nå det, men att försöka är det bästa man kan göra!

Sitter och funderar på om jag ska orka resa mig upp för att gå upp och lägga mig, är sinnesjukt trött men tanken av att sova ensam efter många nätter med någon bredvid mig , ja den får mig att rysa lite. Usch, hatar att sova ensam. Fast jag behöver det ibland. Känns som jag är fastklistrad till folk ibland och ibland är det rätt underbart att vara ensam med. Men har ju umgåtts lite med mamma och stefan ikväll så helt ensam har jag väll inte varit.
Så medans alla smurfar med vita mössor springer omkring som blöta katter på stan ikväll och förhoppningsvis har en av de bästa dagarna i sina liv så sitter jag här och halvsover på min sova och ångesttänker lite ;)
Men grattis till alla fjantar som tagit studenten idag och imorgon kommer det vara längre kö till af innan öppning än vad det varit in till Sliver ikväll! ;)

Xoxo


oh ja, jag älskar alla roliga effekter i telefonen! ;) haha
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!