Grattis Syster

2012-06-07 / 12:35:22
the best way to not get your heart broken is to pretend you never had one..
Inte för det någonsin funkat för mig då jag är iskall de första veckorna men sen smälter som en isbit i solen och totalvänder. men oftast så brukar det nästan vara bättre, vem vill ha en känslokall jävel liksom? okej finns säkert någon som vill ha en som inte bryr sig om vad du gör eller något. Men ifrån miiiiin syn på det hela har jag hellre någon som visar känslor så som dåliga och bra hellre än att i stort sätt inte bry sig ett skit? eller...
jaja,.. Om jag ville skulle jag nog kunna skriva en bok om vad jag tycker och tänker om känslor och allt sånt men det skulle va förjävla långtråkigt och läsa OCH jag skulle få sitta här ett tag hehe.. Ligger hemma hos Anders, han är och jobbar och jag känner att 3 kaffekoppar på raken gjorde mitt huvud lite skumt efter så lite sömn som jag fick inatt. Förstår inte riktigt,, sover som en gud här när jag väl somnar men somnar ju fan inte.. Och vaknar DIREKT när anders öppnar dörren in till rummet för och säga hejdå. Skapligt lättväckt och det är inte normalt för och vara mig.
Världens finaste syster fyller 14 år idag och blir äntligen fjortis, gud vad tiden går fort. Minns det så väl när du låg helt nykläckt i din vagn på torparevägen för 14 år sedan! haha låter som jag är 40 år. Gud vad jag hatar dig ibland det kan jag ju säga men trots det så är du syster tills döden och det kan ingen ändra på! älskar di (v
Xoxo
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!