Mys

2012-06-06 / 23:52:04

Natt var det ja, iallafall för han som ligger och snarkar här bredvid hehe., då tänker ju jag så att fan vad bra han sover då kan jag vända och vrida på honom tills han ligger och håller om mig precis så som jag vill, jo men eller hur om det ändå vore så väl :) tar jag tag i honom när han sover så är jag lycklig om jag inte får en smäll.. Massa gnäll om att det är varmt oså.. Men ja killar vet ni, så gnälliga men inte kan vi leva utan dom;)

Idag vakna jag i Mantorp och var i stort sätt helt förstörd, ville bara gräva mer mig så fort jag gick upp ur sängen.. Har varit en riktig pissdag så jag kände att jag åker hem istället men när jag var på väg hem kom jag på att jag inte ville vara ensam för fem öre så jag åkte hit istället, ja till världens underbaraste pojkvän givetvis och jag mådde genast bättre!:)

Men ska väll försöka möblera om hans armar ännu en gång och gosa ner mig och kanske till och med somna :)!

Xoxo

/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!