regn, regn och regn

2012-06-04 / 22:13:12
maybe it was sympathy or maybe it was chemistry but either way we're meant to be

Härlig dag måste jag säga, för vem vill inte ha spöregn och kyla? Okej, jag vet en. JAG! fan vad jag hatar regn, jag blir så jävla trött på jävla Sverige.. fan ja..
Men idag så sov jag ut som en björn, oh va skönt det var. Tror jag gick upp vid en 2 ärligt talat, helt underbart men skapligt hungrig när man vaknar så sent asso.
Sen har det väll inte hänt så där jätte mycket kul idag, var iväg i Lycketorp och kollade på Sandras lillebrors match mot hemgårdarna och jag måste bara tillägga att dom har fortfarande lika fula matchkläder som för 5 år sen. OCH deras strumpor är så fula så jag hade svårt och kolla på dom....

Men nu funderar jag och Sandra på att gå en kvällspromenad runt Ullstämma, det kanske inte låter så långt och det är för att det inte är så långt heller! men vi är rastlösa så vi får väl se vad vi hittar på där ute!

Xoxo

/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!