fredag

2012-07-06 / 15:18:19
Ni får ursäkta att min uppdatering inte är den bästa.. men åter igen.. Har inget kul att uppdatera om. Förutom deppinlägg då.. Det är ju skitkul att läsa eller hur!?
Idag blev det bara ett inlägg depp iaf, så detta får bli lite gladare.. Kom hem från Anders för en stund sen. Jag tyckte han skulle va med mig på sin lediga dag men han höll väll inte riktigt med mig på den fronten och skulle till stan istället, stackars mig. Nä men väckte mig klockan 9 imorse gjorde han ju iaf och det var väll ungefär 2 sekunder efter att jag kände en hundandedräckt vid mitt huvud jag ångrade stenhårt att jag bad honom väcka mig tidigt.. Men hundar är väl inge problem tänkte jag och drog täcket över huvudet och vände mig om.. Då springer han iväg med min telefon, oh jävlar då flög jag upp ur sängen! ;) så hädanefter gömmer jag den på morgonen, hihihi.
Idag skulle jag ev gå runt ån , om kvinnan i mitt liv inte vore så fruktansvärt jävla långsam, för jag blir ju bara tröttare och tröttare av att sitta här.
 
Fredag var det med ja, blir att hälsa på pappa ikväll, eftersom min kära mor kör ut mig för hon vill vara "ensam" jävla mes :) inte gör jag det när jag vill vara "ensam" nej nej då får jag stänga in mig på mitt rum.. Antar att det är nackdelen med att inte betala hyran? ;)
Nej nu har jag kastat bort 5 minuter av mitt väldigt upptagna liv på att skriva ett tråkigt inlägg om min dag ;)
hörs när vi hörs, ses någon gång!
 
Xoxo
 
 
btw.... om det är någon som vill köpa nya stålsträngar till min gura så är ni hjärtligt välkomna att göra det, innan jag dör av rastlöshet utan min älskade!
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!