lördagmorgon

2012-07-07 / 14:08:08
God morgon!
 
Hemkommen från Johannelund där jag spenderade natten efter en härlig kväll på stan. Klampade in hos anton vid en 2 på natten där min kära pojkvän och hans vän låg och sov för att orka upp och köra bil klockan 5. Led lite med dom bägge då vi druckit lite och Sandra snarka och jag pratade i sömnen.. Dom kan inte fått mycket sömn dom stackarna. Får hoppas att de inte somnar framför ratten och kör ner i diket :)

När jag vaknade hade Sandra begett sig över till Jeanette för att vara barnvakt åt Mio, så gick ut och kollade på när dom lekte en sväng. Var riktigt segt så jag åkte hem. Ikväll blir det att grilla med mamma och brorsan och sen blir det nog en hemmakväll trots allt. Får hoppas det är någon bra film eller något på Tv med. Annars brukar det sluta med att jag blir rastlös och drar in till stan..
 
Xoxo
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!