live with our regrets

2012-07-06 / 14:35:50
Jag tänkte aldrig på det så, tänkte aldrig på hur det skulle skada våran relation. Jag tänkte bara på hur de skulle skada andra om det kom fram. Vi gömde sanningen och började leva en lögn och trodde att en dag så kanske tiden skulle läkt alla sår så sanningen skulle inte göra ont för dem den en gång kunde sårat. Men problemet är att händelsen har inte skadat någon annan än våran relation till varandra och det gör ont. Du betydde allt för mig, och du har frågat mig många gånger om jag ångrar det som hände. Så inåt helvete att jag gör. Men förr ångrade jag det för att de var det svinigt mot den jag sa jag älskade,. Nu ångrar jag det bara för att du aldrig blev den samma mot mig igen. Du betydde så mycket. Jag älskade dig så högt, och fan vad ont de gör och se dig försvinna ur mitt liv och inte kunna göra något annat än att skylla mig själv för de val jag gjorde 2 år sen..
 
Det är ju löjligt när jag tänker efter.. Och ärligt talat, att det tagit mig 1 år och fatta gör mig ju bara patetisk. Du är det närmsta jag har just nu i mitt liv som kopplar mig till allt som har med det förflutna och göra. Så att förlora dig kan vara både positivt och negativt. Men jag väljer att se det positivt och vi var två om allt vi dolde, vi var två om att förstöra vår vänskap.
 
Xoxo
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!