Måndag & Sol

2012-07-09 / 11:31:13
la la la la la la la la la love me, love me
I'll be your platina, I'll be your silver, I'll be your gold
 
Godmorgon, jävla fan vad tjurig jag är idag. Vaknade upp asglad, sen gick jag på en promenad och nu när jag kom in så bara flög taggarna upp.. Herregud.
Blir att träffa becca idag , får se vad vi hittar på för kul.
Nu funderar jag på att käka frulle sen sätta mig i solen lite.
Försöker ju sluta röka nu, så skyller på det att humöret ställer till det lite för mig..
Men efter en vecka har det gått över. Inne på min ANDRA dag helt rökfri nu, då jag feströkte lite i lördags.
 
Xoxo
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!