Söndag

2012-07-08 / 17:29:17

Sitter hemma hos pappsen, han fyller år idag så vi har firat honom med lite glass och jordgubbar och sånt gott :) vet i fa. Vad som händer idag, men slappt blir det iaf. Var ute en sväng igår med Kimberley och Madde. Det var mycket trevligt tills Kimberley blev för full och Madde försvann när jag vände mig om för en sekund.. Typiskt ;) men fick med det fulla aset hem efter tjafs med vakter och fyllesnack med vänner. Och jag insåg igår också hur mycket min övervakningstid har förändrat mig som person på ågatan.. Det är rätt sjukt då jag inte trott övervakningen gett mig något. Och visst jag kan vara omogen och larvig på stan när jag dricker , men jag väljer mina tillfällen och jag har lärt mig vända ryggen och gå och att hantera konflikter på ett bättre sätt en för 1 år sen.. Sen är det klart att det kan balla ur i bland, men det är mänskligt :) Xoxo

/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!