jävla söndag

2012-07-09 / 00:06:53
fyyyyyyyyyyyyyfaaaan, vad jag är seg.. trött...rastlös men orklös... uttråkad!
Jag känner typ för att gå ut och gå såhär mitt i natten... Det är ju inte normalt beteende någonstans. Vill göra något, men vad finns det och göra klockan 12 en söndagnatt? Ska nog gå upp och lägga mig och försöka tvinga mig själv till att somna och sen gå upp tidigt som fan imorgon så jag kan vända tillbaka dygnet lite för mitt huvuds skull..
 
De senaste dagarna har jag funderat lite över skolan och så.. Asso bevisligen kommer jag inte få något jobb inom den närmsta tiden och jag är fortfarande inte klar med mina studier som jag måste ha klart. Så sitter och överväger det lite mellan händerna hur jag ska göra. För just nu är jag så innerligt jävla trött på att bara gå hemma om dagarna. Och jag menar, 3 csn bidrag och betala av lite så kan jag försöka hitta lägenhet sen.. Och det vore ju helt awesome. Men jag vet i fan. Blir toooooookig på och bara gå omkring och ödsla tid om dagarna tills det är natt och sen sova bort halva dagen och sen om och om igen. Äh jag börjar fan tjuta.
 
Godnatt!
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!