sömnig dag

2012-06-27 / 19:07:08
blogg.se har ändrat sin design och tycker väll säkert det är jätte mycket bättre. Men då vet jag en som inte håller med om det och det är jag. Så jävla fult och fattar inte ett piss. Så för er som bryr er och läser mina meninglösa inlägg.. Jag uppdaterar skit just nu , jag vet. Men jag skyller på att jag inte har något att skriva om. För ärligt talat. Det ända det skulle stå i min blogg just nu om jag skrev varje dag vad jag gjort är typ. Idag har jag kollat på fotboll.. idag har jag varit i sturefors och spelat på min telefon.. Idag har jag varit hemma.. Idag har jag varit hemma.. Idag har jag gått till ekholmen och köpt cigg och idag har jag varit i sturefors.. HAHA, inte så intressant eller hur??

Men IDAG är jag faktiskt hos pappsen och softar. Hoppas han tänkt laga mat åt mig för jag börjar bli hungrig. Är sinnesjukt seg idag så orkar nog inte göra något ansträngande men det är ju fotboll ikväll så behöver inte göra så mycket anträngande.. Blev väckt sjukt tidigt imorse så inte konstigt jag mår skit. Anders har besök från USA och idag skulle dom åka till stockholm över dagen, så kl 8 körde dom hem mig.. Och jag är ju universums piggaste vid den tiden.. eller... hehe
 
Xoxo
 
 
fan jag vill färga håret.. Men vågar inte! :/ det suger. Sen är det lite sjukt också med tanke på förr.. Jag färgade håret hej vilt från blondt till svart till rött till blondt igen och nu vågar jag inte ens lägga i lite slingor ifall det blir fel. Vad har hänt med mig? och jag som trodde jag redan var mesigast i världen.. Nej men det gick visst att bli mesigare..
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!