söndag

2012-07-01 / 23:53:53
Sometimes when you tell a lie alot of times you might believe that it's true... lalala

Sitter här i en helt nersläckt lägenhet. Det ända ljuset som syns nu är datorn och blinkandet från den där jävla steron som seriöst fått ett riktigt handikapp.. Kom nyss hem från Anton.. Vi var ett par stycken där och kollade på EM finalen ihop och käkade tacos. Mycket trevlig, mycket gott! Igår blev det lite alkoholintag och en sväng till stan för att fira sandra och en anledning till att dricka somvanligt. Var också mycket trevligt måste jag säga. Vi fick med oss Sabbie och Kimberley också och det var inte så väntat måste jag faktiskt tillägga..
Men nu är jag seg och trött och lite låg.. Dels för jag kanske är lite bakis idag,, och dels för att det är alltid lika jobbigt och vara ensam efter långa perioder med folk runt omkring.. Jag håller mig uppe på natten för att jag vill inte gå upp och lägga mig och vända och vrida på mig ensam tills jag blir trött utan håller mig vaken så länge som möjligt för att undvika att inte kunna somna direkt.
Har blivit extremt bekräftelsesökande den senaste tiden,, visst jag har väll alltid varit det mer eller mindre, men nu är det extremt. Jag mår ju fan inte bra av och vara så. Ibland känns det som om jag ska börja gråta för min pojkvän inte kramar mig 2 sekunder längre än vad han gjorde haha. Det är skrattretande! :P men men, får väll hoppas att det släpper av lite snart för jag orkar fan inte gå omkring och känna mig tjutfärdig för jag inte får en kram typ?
 
Men idag när jag kommer hem så är mamma tydligen inte hemma heller,, som tur skulle hon komma sen annars hade jag nog fan imig åkt tillbaka till Anton och klättrat upp på hans balkong och lagt mig.. FINNS INGET värre än att sova ensam i en tom lägenhet! USCH..
 
Nu ska jag kura ihop mig i soffan och sätta på en serie:. puss
 
Xoxo
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!