what about today

2011-08-20 / 17:20:16
Om vi säger som såhär... folk som hakkar, muppar sig och irriterar mig funkar ibland, men det finns en gräns och den gränsen är jävligt nära kommen nu. Orkar inte och tar fan inte hur mycket som helst. Want me in your life? Lose your pride and for fuck sake lose that fake confidence.

Precis hemkommen från ekholmen, har varit och handlat taco indgredienser med kimberley, mmmm vad det ska bli gott med tacos! ikväll blir det stadsfest inbokat, fixat och klart. Blir nog roligt, träffa fina jennifer som är och hälsar på i vår fina stad. Synd att vädret är så dåligt dock, men det kan nog bli kul ändå. Skönt som fan att ha datorn hemma nu. Men just nu är jag lite irriterad för jag får inte in musik på min ipod, fattar ju fan inte hur man gör och det gör mig galen..
men säger väll som en viss annan, jag är väll hjärndöd, måste vara det. hrrmmm.

nu kom kimberley ut ur duschen så ska väll göra mig iordnig lite om jag orkar, eller kanske ska sega som fan bara för att jävlas, skulle vara rätt så roligt. men jag tänkte iaf lägga upp lite bilder för jag tycker det är roligt att dela med mig av lite gamla minnen ;) hihihi.

watch and enjoy!!











Sist och MINST, apgarvet går till Carolina Bricer 10 år AHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHA

/Cbricer
Kommentarer!
Kajsa säger:

Haha badet i ljungsbro! :D

Kommenterat - 2011-08-22 / 00:11:36
URL - http://kkimmegren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!