puss

2012-06-11 / 01:50:37
Kollat igenom bilddagboken lite och sparade lite bilder för jag tänkte ta bort den och känns som vissa bilder vill man ändå ha kvar även fast det är så sjukt länge sen de togs. Så även om de kanske är bilder på sånt jag inte bryr mig om längre.. varför slänga iväg det som jag minns som något som en gång gjorde mig lycklig :)

Här är några bilder iaf:)


dom här små pojkarna betydde allt för mig :) sjukt underbara barn som nu inte är så mycket till barn längre, tiden går fort :)


en av de bästa dagarna i mitt liv:)


mex den jävla pajasen<3


bilden talar för sig själv ;)


ja fyfan.. vi hade våra ups and downs :)






så jävla fula tjejer ;)


saknar fan och vara brunett :)

Xoxo
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!