lovely

2012-06-24 / 16:24:27
Jag älskar att känna så här, finns ingen underbarare känsla! Och jag kan vara ärlig och säga att jag faktiskt aldrig varit så glad med någon! Det känns skönt, känns perfekt faktiskt :) hihihi
 
Sitter och fördriver lite tid vid datorn, ska snart åka till johannelund och umgås med Sandra lajte! Så får vi väll se vad vi hittar på. Ska inte åka till Mantorp ikväll iaf haha. För imorgon väntar ärenden i linköping!
Midsommar firades i Motala hos Sandras familj, blev vin och mat och ännu mera mat, lite kubb spelande och fotboll.. Riktigt trevligt faktiskt och kändes skönt att inte vakna upp med världens huvudvärk..
Igårkväll när vi kom till linköping så åkte jag direkt till Sturefors. Anders familj har besök från USA nu i en vecka så dom var där ute och firade midsommar i regnet! ;) Sen stannade jag över natten och nu är jag här ja.. haha
 
Här är en fin fin bild på två fina människor från midsommar! :)
 
 
Xoxo
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!