puss

2012-06-14 / 23:36:33
Man kan ju inte alltid vara helt säker på allt, man måste ju tvivla lite för att känna att det verkligen är rätt.. eller är jag helt ute och cyklar? Jag tror att lite tvivel gör som man tror på det starkare när det väl känns rätt. Sen tvekar aldrig hjärtat, utan det är bara tankarna som rör till det lite ibland.

Sitter här och tröttistänker som vanligt, funderar på om jag ska sova eller om jag ska se på en film,, beslutsångest var det ja! Kollat lite futboll ikväll, spanien :) grymt bra lag enligt mig, men som vissa säger då,.. vad vet jag? ;) haha
Imorgon är det Sverige - England.. Fan händer mkt nu, Em och midsommar snart, fotbollsmatcher hit och dit. Frivården är snart slut!! Och det känns braaaaaaaaa.. men aa det är mycket jag kan ställa till rätta i mitt liv just nu känner jag. Hoppas det håller i sig! :)
/Cbricer
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!